17.7.09

Vineri de cosmar cu tipul de la BCR

S-a stricat aerul conditionat la birou. Trebuie sa spun mai mult? Si e cod galben de canicula....
Am pus un ventilator casat... dar nearuncat inca... pe care nu credeam sa-l mai folosim vrodata. Din pacate, se stie ca peste 32 de grade ventailatorul nu face efect, nu se simte nimic... consuma curent aiurea. E nasol, sunt transpirata ca Badea in emisiune, coatele mi s-au lipit de masa, de pe barbie imi picura transpiratie pe tastatura. Ceva mai scarbos de atat nu cred ca exista. Bleah!
Vreau acasa.... vreau la mare... si mai sunt 2 saptamani pana plec....
Noroc ca a inceput din nou ADPLAY pe IQADS si ma mai distrez un pic. Pentru cine nu stie: e un concurs pe teme de publicitate. In principiu, trebuie sa recunosti reclame (dupa slogan, dupa imagini). E ditractiv, mai ales pentru cine e pasionat de reclame ca mine. Ei bine... si cum ma straduiam eu sa raspund cat mai bine al intrebari ca sa castig un TV LCD (sunt sigura ca nu o sa castig in veci, dar imi place sa particip, hehe) am dat peste o reclama a BCR-ului. Si atunci am avut cateva flash-uri in cap despre reclamele BCR-ului. Apare mereu in tip... ACELASI TIP, probabil un consilier de credit sau un alt angajat. Il vezi pe plaja, la magazinul de animale, pe strada, in sediul bancii (singurul loc unde ar trebui sa fie... hehe) si chiar si in apartamentul cuiva. E mereu prezent peste tot si se baga in seama ceva de groaza.... "Mai bine veniti la BCR..." si altele asemenea. Singura ca ii mai taie din elan e tipa de pe plaja care ii spune ca deja foloseste serviciile pe care le oferea el cu un aer foarte savant... Totusi, se pare ca tipul nu se lasa impresionat si mereu streseaza pe cate cineva! Concluzia mea, dupa analiza detaliata a reclamelor BCR este ca: angajatii BCR sunt ca niste serial killers sau niste obsedati sau niste paparazzi.... te urmaresc toata viata, mereu sa-ti bage pe gat serviciile lor, dupa care mori cu ele in brate pentru ca lucrez in bransa si stiu... e o banca bizara si inchistata.. nu recomand nimanui sa faca afaceri cu ei.
Acestea fiind zise.. va urez weekend placut.. si racoros!
Hai pa!

0 comentarii: