31.7.09

Ultima zi de lucru.

Da oameni buni, e ultima zi de lucru. De azi de la ora 16.00 voi fi oficial in concediu. Imi fac bagajul si duminica dimineata pe la 4.00 plec la mare. La Marea Neagra. Nu sunt o patrioata, n-am fost niciodata, din contra... urasc aproape tarisoara asta, dar daca tot imi e dat sa traiesc in ea si nu pot pleca din diverse motive, apai atunci sa ma bucur de putinele chestii faine pe care le ofera. Cum ar fi Marea Neagra. Mie imi place la noi la mare. Chiar daca unii spun ca e mizerie, ca e plin de manelisti... Ce-mi pasa mie? Unde am mai fost eu era frumos, nu erau nici manele, nici manelisti, si mizeria nu era mai mare decat la greci sau la bulgari. Asa ca merg la noi la mare. Si cu ocazia asta o fericesc si pe Udrea (desi ea n-are nici cea mai vaga idee ca eu o fericesc... desigur, hehe). Saracuta... macar eu sa-i ofer o oaza de bucurie in acesta perioada neagra pentru Domnia Sa... (mai, sper ca se intelege ca-s ironica, nu?).
Dar sa o lasam pe Udrea si sa revenim la concediul meu. Drumul o sa fie un calvar pentru mine. Sunt o fire stresata si fricoasa. Mi-e frica de mor de accidente rutiere. Mi-am pierdut un membru al familiei acum doi ani intr-un accident de masina, iar un altrul este grav bolnav pe viata in urma aceluiasi accident. O gramada de vieti au fost intoarse pe dos din cauza acelui accident. Un accident nu afecteaza doar participantii la el, are implicatii mult mai profunde in vietile multor persoane din familia restransa si largita a acelor participanti. Stiu asta din proprie experienta. O experienta amara, pe care as fi preferat sa nu o dobandesc.
Oricum, ziceam ca drumul va fi un cosmar pentru ca in Romania se circula cu greu, exista tot felul de soferi de genul... "am carnet de 2 luni dar sunt taticul strazilor si merg cu 200 la ora ca asa vrea muschii mei" sau de genul "am Porche si e pacat sa tin fiara legata de gard, hai sa o forjez sa vad ce poate". Dupa parerea mea acesti indivizi sunt un pericol public. Ca tu mergi linistit cu masina plina de bagaje si oameni (copii), pe banda ta, cu viteza legala si te trezesti ca vine Gigi duru' asta si da in tine pentru ca nu mai putea controla masina la 200 le ora... si te face zob, pe tine si pe toti ai tai.... Mi-e frica, va spun sincer. Cred ca o sa bat matanii cand o sa ma vad ajunsa cu bine, desi nu-s genul credincios. Si pe urma la fel la intoarcere.
Stiu ce ar putea spune unii... de ce nu mergi cu trenul.. ca-i mai sigur. Asa e, daca ar fi dupa mine as lua trenul fara sa clipesc. Dar sotiorul meu nu vrea cu trenul, in plus avem cu noi pe bunicul care a ramas cu probleme de la accidentul de care pomeneam mai sus, si pentru el ar fi aproape imposibil sa se urce si sa stea in tren atata timp... Asa ca...
Oricum... ideea e ca plec la mare. Iuhuu. Ma bucur, pe bune. Marea e cea mai buna destinatie de vacanta, dupa parerea mea. Am fost la munte anul trecut. N-a fost rau, dar nu se compara cu marea...
Sper sa fie vreme buna, sper sa ma distrez cat mai bine, sa ma si relaxez (ca am nevoie), sper sa fie totul ok si pe drum. Speranta moare ultima. Iar eu o resucutez si cand da coltu', asa ca eu cred ca va fi totul excelent.
Nu cred ca o sa pot posta ceva in luna august, asa ca ... ne vedem in septembrie.
Concediu placut!
Hai PAAAAAAAAAAAAAA!

0 comentarii: