28.7.09

Si m-am inscris pe....

... toateblogurile.ro. Acu', odata ajunsa acolo am vazut o chestie care se numeste "post-it" unde ne intreba ce am face prima data (primele 3 chestii pe care le-am face) daca am fi primari pentru o zi in orasul nostru. Am vrut sa intru acolo... dar am primit bine-cunoscutul si mult-uratul

The page cannot be found.

Io-te, cam asta as face eu... as face sa nu mai existe mesajul asta. Adica de ce o gramada au putut sa raspunda si eu nu? Vreau si eu!!
Pacat ca nu tine de primarie... hehe.

Deci, revenind la ce as face daca as fi primar... hummm... grea tema. Habar n-am.... vezi? Cred ca de aia nu-s primar, nu ca l-as suspecta pe primarul meu, sau oricare altul, ca s-au bagat in chestia asta cu primaria pentru ca stiu/vor sa faca ceva pentru altii. In fine... Lasand polemica, sa vedem... ce as vrea sa fac eu pentru Resita?

1. (nici o idee.. e posibil asa ceva?) Asadar... Primul lucru as.... hummm.... Parcari? Da, dar unde?
2. Asfaltari.
3. Politisti din 2 in 2 metri care sa dea pedepse drastice (pe loc, cu bata din dotare) oricui incalca regulile de circulatie si orice alta lege si regulament.

Poate era mai bine ca prima chestie sa fi fost un set de reguli, si mai apoi politistii care sa vegheze (activ) la respectarea lor.
Deci e clar... nu sunt buna de primar. Promit sa nu ma fac primar niciodata!
Hai pa!

UPDATE

M-am uitat ce au scris altii la chestia cu primar pentru o zi. Mai sa fie! Toata lumea vrea parcari si politisti. Si sa ucida cainii. Eu n-am probleme cu cainii. Dar ce ciudat ca toti vrem parcari si politisti... De fapt nu e ciudat deloc. Vrem civilizatie, asta e. Mai stam o tura si pe urma ne uitam daca am ajuns in civilizatie.... Sau mai stam 10 ture... sau mai multe. Poate copiii nostri... In fine. Gata.



0 comentarii: