10.11.08

Singura acasa

Resita, Luni, 10.11.2008, ora 13.59

Blocaj total. De obicei cand nu sunt in fata computerului am capul plin de idei. Acum nu, normal. In fine, nu conteaza. Ideea e ca am ramas singura acasa. Ce face un om normal cand ramane singur acasa? Face un chef, normal. Asa fac si eu. Deseara vor veni la mine fetele si ne punem sa bem ceva. Fetele poate ca vor avea ce sarbatori (in acest moment sunt la examen), eu sigur nu. Le sarbatoresc pe ele... succesul lor sau esecul. In caz de esec, bem de suparare, in caz de succes, bem de bucurie.
Masina tot nu-i gata. Ajung la ospiciu cu tramvaiele astea! Azi dimineata era tarziu si mi-am spus sa chem un taxi. Proasta alegere! Am mers cu un harb de masina de credeam ca o sa se dezmembreze pe drum dar a costat de 3 ori mai mult decat tramvaiul. Minunat! Promit sa nu mai fac!
Urasc cura mea de slabire! Nu slabesc DELOC! Incep sa ma enervez si parca vad ca dau iama prin frigider... Ca daca tot nu conteaza, de ce sa mai insist?
Se pare ca in ultima vreme toate alegerile mele sunt gresite. Cat poate sa fie de prost un om? Cate alegeri proaste poate sa tot faca pana se invata minte? Nu stiu.
Eu aveam convingerea ca prostituatele si drogatii nu exista de adevarat, ca sunt niste mituri urbane, pentru simplul fapt ca eu n-am vazut in viata mea nici una nici alta. Acum insa citesc blogul lui Curvette, care cica e prostituata. De lux, nu din aia de centura, normal... Alea nu cred ca au bloguri. Oricum, citind tot stau si ma intreb, cum naiba? De ce ar face o fata, o femeie asa ceva? Nu-s o fraiera din aia care sa creada ca nu exista sex ci numai dragoste. Sa fim seriosi! Eu sunt super indragostita de sotul meu si cu toate astea 80% din activitatile noastre sexuale eu le-as cataloga ca "a face sex" nu "a face dragoste". Cand faci dragoste trebuie mangaieri, saruturi, contact vizual, soapte dulci... cel putin asa percep eu. Chestiile astea se fac in cuplu, dar mai rar. Primeaza activitatea pur animalica cu scopul precis de a avea orgasm, de a te relaxa si de a te simti bine. Adica sex. Deci, ziceam ca da, si eu fac sex, ca toata lumea. Dar cu o anumita persoana, pe care o cunosc, cu care impart si alte chestii, nu numai patul. Eu nu inteleg cum pot fetele astea sa o faca cu necunoscuti. Eu nu pot. Si cand eram la inceputul unei relatii, nu saream imediat in pat. In fine, o sa aprofundez tema, pentru ca imi place sa inteleg, chiar daca nu practic.
Da, cam asta ar fi. Nu cred ca mai am idei momentan. Adica am, dar nu din alea pe care sa le impartasesc aici.
E nasol sa fi singur acasa. Nu recomand nimanui. Hai pa!

0 comentarii: