3.11.08

Din nou la birou

Resita, Luni, 03.11.2008, ora 10.34

Am venit mai de dimineata, dar... In fine. Azi mor de somn. De o saptamana nu mai beau cafea pentru ca am descoperit ca-mi "cauza la stomac". Aveam o durere constanta de stomac de aproape o luna si nu intelegeam de ce. Indiferent daca mancam sau nu, indiferen ce mancam, ma durea stomacul. Intr-o dimineata n-am apucat sa beau cafeaua obisnuita si am observat ca nu ma mai durea stomacul. Cand am ajuns la birou insa, mi-am facut cafeaua si dupa primele 2 sorbituri m-a palit durerea. A repetat experimentul a doua zi si mi-a fost clar. Am renuntat la cafea si durerea de stomac a disparut. Problema e ca acuma mi-e somn, fooaaarteee somn.
In fine, ma obisnuiesc eu si fara, nu? Orice invat are si dezvat.
Azi n-am dileme, cel putin momentan. Mi-e dor de colega mea Simona care e in concediu saptamana asta. Si ei ii e dor de mine... Nu ca-i dragut? Lumea incepe sa creada pe aici ca suntem lesbiene, hehe. Nu-mi pasa! Ne intelegem foarte bine, si asta e tot ce conteaza. Stau doar sa ma intreb daca suntem si prietene. Eu eram sigura ca suntem pentru ca peterecem mult timp impreuna, ne povestim de toate si cind nu suntem impreuna vorbim la telefon o gramada (ce bine ca firma ne-a dat telefoane cu minute nelimitate gratis in grup!). Juram ca suntem prietene, pana cand ea mi-a povestit odata o intamplare de pe vremea cand lucra ea in Italia. Si anume ca se intelegea bine cu o tipa de acolo si tipa credea si ea ca sunt prietene, pana cand intr-o zi Simona i-a spus ca nu, ca sunt doar colege si gata, doar ca ea e amabila cu toata lumea. O fi amabila si cu mine, sau e ceva mai mult? Mi-e jena sa o intreb, normal. In fine, se pare ca totusi am o dilema... e Simona prietena cu mine, sau suntem doar colege? Nu stiu, eu stiu doar ca o simt foarte aproape, din punctul meu de vedere suntem prietene.
As bea un ceai de lamaie, dar n-am. Nasol. Hai pa!

0 comentarii: