28.11.08

Link exchange si chestii din astea

Resita, Vineri, 28.11.2008, ora 09.53

Citeam in stanga si in dreapta si foarte multa lume are o problema cu blogroll-ul si cu link exchange-ul. Nu inteleg problema, sincer.
Eu citesc mai multe bloguri, se pot vedea in profil. In blogroll am pus cateva dintre ele, si anume alea pe care le citesc mai des, aproape zilnic. Nu stiam ca cineva ar trebui sa se mandreasca ca e la altcineva in blogroll, si mai ales nu stiam ca cica daca te-am pus eu la mine in blogroll ai si tu obligatia "morala" sa ma pui pe mine la tine in blogroll. Ei na! Internetul e un loc liber, imi place mie sa cred, si fiecare pune in blogroll pe cine vrea si la fel de bine poate sa scoata pe cine vrea.
Nu vad de ce trebuie sa existe obligativitati in sensul asta. Poate-s eu mai proasta si nu inteleg fenomenul.
Desi... poate nu-s chiar asa proasta si inteleg. Lumea vrea sa fie prin blogroll-urile VIP-urilor din blogosfera dintr-un motiv foarte simplu: publicitate gratis si mai apoi castigarea notorietatii. In fine, mi se pare total aiurea. Spune frate pe blogul tau ce ai de spus, comenteaza pe alte bloguri, daca ai de comentat, iar daca ideile tale merita.. pana la urma cineva o sa te remarce i o sa te puna in blogroll.
Pe mine ma intereseaza putin spre deloc ca nu ma citeste nimeni, ca nu ma comenteaza nimeni, ca nu am trafic, etc, etc. Eu scriu pentru ca-mi place sa scriu si pentru ca imi place ideea de blog.
E vineri, ce bine. La votare nu ma duc, ca sincer nu am pe cine vota si oricum indiferent ce votez eu iese ce trebuie, nu ce am votat. In schimb ma bucur ca luni e liber. Stau si eu acasa, ma relaxez, ies la o plimbare daca nu ploua cu galeata.
Sper sa ninga in curand. Obisnuiam sa urasc iarna si zapada, dar anul asta observ ca tanjesc dupa zapada. Vreau si eu cand ma trezesc si ies pe balcon sa vad asta:
Frumos, nu?
Weekend placut baieti si fete, hai pa!

0 comentarii: