3.11.08

Doamne, ce plictiseala!

Resita, Luni, 03.11.2008, ora 14.41

Ma plictisesc ingrozitor. Macar de-mi aduceam ceva de citit cu mine. Bloguri am tot citit azi, mi-ajunge pentru o zi.
Dupa-amiza trebuie sa gatesc pentru familion, fac ciorba si cartofi frantuzesti. Am citit undeva mai demult ca noi spunem cartofi frantuzesti la felul asta de mincare, dar francezii n-au auzit de el in viata lor si nici nu-l gatesc, hehe, ce stiu ei!
La naiba cu criza asta, e nasol sa te trezesti deodata sarac dupa ce ai fost cat de cat ok la capitolul bani. Nu mai demult de acum o luna imi permiteam sa merg la sala, la cosmetica, sa-mi vopsesc parul.. acum n-am bani nici de sampon! E nasol de tot. Cred ca o sa se aleaga prafu' de tot, asa cum vrea Mircea Badea. El o sa fie fericit, ca lui nu-i pasa... n-are familie, copii, credite la banci (ba din astea cred ca are!) casa pe care sa i-o ia banca... Of! In fine, om trai s-om vedea.
Peste o ora si un sfert plec acasa. Super, sa ma bucur atata vreme cat mai am unde sa plec...
Hai pa!

0 comentarii: