18.11.09

Badea

Portie dubla de Badea. Mircea Badea si Evelyn Badea.
Pe Evelyn Badea nu o apreciez prea mult oricum. E ziarista de tabloid. Cred ca am spus totul. O persoana care se baga cu picioarele in viata oamenilor, chiar si vedete - mai mult sau mai putin vedete - nu poate castiga respectul si simpatia mea niciodata. Dar am decis sa o ignor, pe ea si pe altele/altii ca ea. Totusi, se pare ca ea nu vrea sa fie ignorata, nu se multumeste cu statutul de ziarista de scandal, ea vrea sa fie vedeta scandalului. Asa ca din cand in cand declanseaza cate unul. Ca zilele astea cand se ia de viata unei tipe de care oricum nu a auzit nimeni, cica o fosta prietena a lu' nevasta lu' Petre Roman. Grija mea de petre Roman, de fosta si actuala nevasta si in special, grija mea de fostele prietene ale actualei neveste. Nu inteleg genul asta de asa zise stiri. Pe cine intereseaza asa ceva? Daca toata lumea ar fi ca mine, toate tabloidele ar da faliment. In fine... concluzia este ca nu mai pot cu Evelyn Badea care se da in spectacol pe la toate televiziunile. Nu mai poti sa dai pe nici un canal romanesc ca ea e acolo si injura pe cate cineva cu o voce pitigaiata care zgarie timpanul. Bleah. De aia in timpul zilei tin aproape de Travel and Living si ma uit cum isi construiesc unii case. Mi se pare mult mai interesant sa vad cum niste englezoi bogati isi fac o casa pe apa decat sa vad pseudovedete care se cearta.
Mircea Badea. Fratele meu de suflet. Nu ne cunoasteam, nici nu cred ca o sa avem ocazia sa ne cunoastem, dar eu il consider fratele meu geaman. Avem aceeasi varsta, se pare ca modul si perioada in care am crescut ne-au facut sa fim asemenatori in gandire si imi place asta. Imi place mereu cand intalnesc, direct sau indirect, persoane cu care am lucruri si ganduri in comun. E o confirmare a faptului ca eu nu-s nebuna daca gandesc asa. Deci mai sunt si altii.. atunci e bine. Ceea ce ma face sa-l bag azi in aceeasi categorie cu Evelyn Badea e faptul ca nu mai suport discursul lui interminabil despre Basescu si cat de rau e Basescu. E rau, e ingrozitor, e o catastrofa. O stim cu totii acum, chiar si fraierii ca mine care l-au votat de 2 ori (o data la alegerile trecute si inca o data la suspendare). Am crezut ca-i potrivit, si nu a fost. Cum sunt de acum convinsa ca nu va fi niciunul. Oricine ar fi presedinte in Romania, nu ar fi potrivit. Suntem neguvernabili, asta e. Deci, stim cu totii ca Basescu e moartea, gata de acum, ajunge cu criticile. Are atatea in cap Badea asta, si totusi ramane cantonat in injurarea lui Basescu. E pacat de el, ca-i baiat destept. Mai am insa o speranta, ca Basescu nu mai iese presedinte de data asta, si odata cu disparitia lui de pe scena politica, va reveni si Badea la Badea ala pe care il iubesc eu. Ala simpatic si destept.
Iar doamna Evelyn.. sa-si spele gura cu sapun si sa mearga la culcare.

4 comentarii:

snapto spunea...

Mircea Badea o sa termine cu Basescu dupa ce or sa treaca alegerile. Cat despre Evelyn... N-are rost... Asa sunt toti "ziaristii" cancan, click, libertatea si alte hartii (ne)igienice.

Eu, de la birou spunea...

Corect Snapto. Badea Mircea inca mai are o sansa.. hehe.

Ciprian Birtea spunea...

Oare o fi vreo legătură de vreun fel între Evelyn şi Mircea Badea?

Eu, de la birou spunea...

Cred ca-i doar o coincidenta de nume.