29.10.09

La multi ani, cred.



Luna asta, acest blog a implinit un an. E deja marisor, gangureste, mai are si cate o zi de varf in care are aproximativ 10 vizitatori. E bine, e foarte bine. Eu sunt multumita. Mai ales ca nu-l scriu pentru "audienta" (desi audienta e magulitoare), il scriu mai mult pentu mine. Stiu ca pare ca vorbesc cu cineva cand scriu, asa e. Vorbesc cu mine in primul rand. De cand ma stiu mi-a placut sa vorbesc cu mine, parca ideile mi se par mai clare, rezolvarile mai usoare atunci cand imi spun ideea cu voce tare, cand o si aud, nu numai o gandesc.
Oricum, la ceas aniversar am vrut sa va spun doar atat: Va multumesc ca ma vizitati, ca ma cititi si sper ca v-a placut, sau ca nu v-a placut.. sper ca ati simtit ceva, indiferent ce. Mai treceti pe la mine, hai pa.

2 comentarii:

snapto spunea...

La cat mai multi ani! :)

Eu, de la birou spunea...

multumesc!