18.1.10

Atacul energetic


"Mihaela Geoană a susţinut la Antena3 că liderul PSD a fost atacat energetic in timpul campaniei, ipoteză pe care a avansat-o cu doar o seară inainte chiar Mircea Geoană, transmite NewsIn. "Poate spun un lucru pe care...Cred că a fost atacat energetic foarte mult, erau chiar in sală oameni care lucrau la acest lucru. Nu ştiu dacă e o teorie sau alta (despre teoria flacării violet, n.r.), dar era pur şi simplu paralizat, n-a fost tot timpul, au fost anumite bucăţi, care erau probabil decisive. Cred eu, e o părere personală. Cred că el le-a simţit atunci. Vreau să spun că am simţit foarte mult eu personal, nu aveam energie, nu mă puteam concentra, nu puteam face lucruri, nu eram eu", a spus Mihaela Geoană. "Sincer, eu nu cred foarte mult in lucrurile astea, dar ştiu că s-au intamplat", a adăugat ea, precizand că nu poate insă să-i acuze pe cei de la PDL." - www.ziua.net
OK... cat de penibil sa fii? CAT?
Cam atat am avut de spus pe acesta tema.

0 comentarii: