15.12.09

Ninge

Si pe drum e nebunie. Sau cel putin era cand am plecat eu de-acasa azi dimineata.
Normal ca era, nu? Cine s-ar fi asteptat sa ninga acum, in 15 decembrie? Ca doar traim intr-o tara tropicala!
In fine....
Ideea e ca pana ieri n-aveam nici o senzatie de iarna, de sarbatori. Desi de la intai noiembrie am inceput sa vad beteala si globuri de vanzare, saloane, brazi artificiali si alte acareturi de Craciun, degeaba, nici o senzatie. Nici macar colindele romanesti si straine pe care le aud obsesiv la radio, in magazine si oriunde exista un difuzor nu au avut darul de a-mi induce starea de sarbatori.
Zapada de azi insa... Gata! E oficial, vine Craciunul! Ura!
Ma tot rog de sotul meu de ceva ani buni sa luam si noi ca tot ecologistul un brad artificial. Unul mare si frumos, pe care sa dam bani buni, dar numai o data. Si sa nu mai am de strans ace din covor si la 6 luni dupa Craciun... El nu si nu. Asa ca, anul asta o sa incerc sa-i propun altceva... Ceva de genul asta:



Poate am succes, cine stie. In fond si asta e un brad ecologic, nu?

0 comentarii: