25.6.09

Urasc ploaia

Si ploua intr-una. Nu era destul ca ma uram pe mine profund, acuma trebuie sa mai si ploua.
De maine incep zilele Resitei. Sper sa nu patesc ca de Ziua Tineretului. Am vrut atunci sa vad un concert al unei formatii rock din Resita, copii tineri dar talentati, pe care imi place sa-i ascult pe oriunde ii prind. M-am uitat pe program cand si unde canta, si m-am prezentata la locul si ora... NIMENI. Nici macar un caine comunitar. Nimeni, nimeni. Nu tu scena, public, iar de formatie ce sa mai zic.. nici urma! M-am plimbat prin tot orasul in speranta ca poate au mutat locatia concertului si eu n-am aflat. Nu era nici un concert niciunde. In fine, am plecat acasa suparata. M-am mai uitat odata pe program, poate ca-s eu proasta si n-am retinut bine. Nu era cazul, pur si simplu cred ca nu s-a mai tinut concertul. Ce ma socheaza pe mine e ca toata lunea stia ca n-o sa se mai tina, pentru ca in afara de mine nu mai era nimeni pe acolo... CIUDAT!
Ziceam... sper sa nu patesc ca atunci. Acum trebuie sa cante iar Phaser (trupa despre care am vorbit pana acum....). Sper de data asta sa-i prind... daca nu ploua... desi cred ca va ploua, normal!
In rest nimic de vazut la zilele astea.... Daminescu (o fi talentat, dar nu gust genul...), Lautarii din Clejani (din nou.. nu pentru mine...) si alti cativa zeci de folcloristi de care nici n-am auzit, dar si daca auzeam, tot degeaba...
In fine, nu ma plang, inteleg ca-i criza si ca probabil primarul a adus ce era mai ieftin sau ce era gratis, ceea ce mi se pare chiar ok. Nu pentru asa ceva ar trebui cheltuiti banii din bugetul local.
Si oricum, sunt mai mult ca sigura ca marea majoritate a populatiei Resitei apreciaza folclorul, asa ca... bine.
Hai pa.

P.S. Zilele alea ale Tineretului au fost organizate de Ministerul Tineretului si Sportului... In lumina ultimelor dezvaluiri despre doamna ministru Ridzi, nu ma mir ca n-am gasit concertul, desi probabil ca a fost decontat pe undeva....

0 comentarii: