27.4.09

O tattoo frumos...!


Cand a inceput emisiunea cu tatuaje (Miami Ink) pe Travel & Living ma cam enerva. Adica ma enerva sa tot aud ce au de zis oamenii aia care veneau sa-si faca tatuaje. Adica ce, imi ziceam eu, nu se poate sa-ti faci un tatuaj doar asa, pentru ca vrei, trebuie musai sa aiba o poveste in spate, o persoana sau intamplare de care sa-ti aminteasca? Ma rog... in ultimul timp am devenit mai cinica si mai pragmatica, nu ma mai las purtata de val ca inainte, asa ca nu gaseam ca e necesara o motivatie ca sa-ti faci un tatuaj.
Oricum... timpul a trecut si incet, incet am ajuns sa prind tot mai mult din emisiune. Azi un pic, maine un pic, pana am devenit fan. Ma enerveaza in continuare povestile cu care-si justifica oamenii tatuajele, dar mi-am dat seama ca tatuatorii sunt niste artisti. Cel putin aia din emisiune. Preferata mea e Kat vod D. Ca fire, e o persoane odioasa in cea mai mare parte a timpului, dar cand se pune sa faca un tatuaj... apoi ala e arta curata (vezi imagine alaturata). Asa ca acum sunt fan si dublu bucuroasa: Kat von D si-a facut propria emisiune, LA Ink. Doua emisiuni in care pot vedea tatuaje frumoase.
Recunosc, toata viata mi-am dorit si eu sa-mi fac un tatuaj. Unul mic, nu colorat, sau nu foarte colorat. Eram gata, hotarata. Apoi m-am intalnit cu o cunostinta care-si facuse un dragon pe tot bratul. Unul mare si fioros. Colorat. L-am intrebat cum e... doare? Oh da, mi-a spus, doare rau. Si asta nu era un papa-lapte ca mine, tipul e un biker din ala dur. Ei bine... mi-a trecut cheful de tatuaj. Dar acuma am posibilitatea sa-i vad pe altii cum isi fac. Daca te uiti acolo pare ca nu doare deloc. Mosi, babe, adolescenti, tineri, femei, barbati... toti suporta cu stoicism, rad si vorbesc vrute si nevrute in timplu tatuarii. Hello!! Pe voi nu va doare? Hummm... ciudat. Omenii astia sunt meseriasi. Si tatuatorii care-s niste artisti, si clientii, care-s niste gigi-duru toti si suporta durerea foarte bine.
Oricum, eu nu ma tatuez, raman la piercingurile mele din tinerete... ajunge. Hai ca va zic, sa nu va imaginati ca-s cine stie ce freak plin de cuie in cap... Am niste amarati de cercei in plus, atata tot. Hehe, ce-ati crezut?
Deci, hora bucuriei si sa cantam cu totii "O tattoo frumos, o tattoo frumos!"
Hai pa!

0 comentarii: