21.4.09

Dupa Paste


Gata, nu mai am chef sa scriu chestia aia cu Marti, 21.04.2009, ora 10,10 pe care o scriam inainte la fiecare post. In fond ce conteaza cand am emis eu aceste minunate judecati si ganduri? Interesaza pe cineva ora exacta la care mi-a venit mie vreo idee? Cred ca nu, asa ca renunt.
In fine, acestea fiind zise, pot sa marturisesc ca sarbatorile de genul Craciun, Paste imi fac rau fizic? Nu stiu de ce exact. O fi din cauza ca sunt obosita dupa pregatiri, o fi din cauza ca stau inchisa in casa si ma plictisesc cu programe imbecile la tv, o fi din alta cauza care acum (si mereu) imi scapa... O fi una din astea, chestia e che intru in depresie in aceste perioade si ca am si probleme fizice. Mereu ma doare ceva... maseaua, spatele.. ceva. Dar niciodata stomacul sau fierea, desi mananc ca tot omul sarmale, miei, oua, chestii grele. Nu bag in mine ca sparta, mananc normal si ca atare stomacul nu ma doare. La naiba! Acum fac si rime... Patetic de-a dreptul.
Ce vroiam sa pun de fapt cu acest post? N-am idee. Poate ca e o perioada naspa pentru mine, ca acum m-am intors la birou si ca n-am chef de munca.
Simt ca trebuie sa se schimbe ceva in viata mea, dar nu stiu ce si nu stiu cum. Cel mai probabil e ca n-o sa se schimbe nimic si ca o sa-mi treaca si depresia post Paste si ca totul va reveni la normal mai devreme sau mai tarziu. As prefera mai devreme.
Si as mai prefera sa scap de vreo 20 de kile peste noapte. Nu stiu cum. Faza e ca nu se poate. Pacat, ar fi fost frumos.
Ok, gata. Hai pa!

0 comentarii: