22.11.09

Duminica

Nu, nu sunt la birou azi. Totusi, aveam chef sa scriu pe blog, si timp, mai ales.
Nu stiu ce o sa iasa din postul asta, pentru ca desi am chef de scris, nu am nici o idee in cap. Adica genul ala de idee care coace si brusc imi dau seama ca am un subiect. Nu, de data asta scriu doar asa. Poate pentru ca ma plictisesc, pentru ca ma doare capul si pentru ca nu am cu cine sa schimb o vorba.
Din nou sunt singura acasa, si asta ma seaca. Mi se schimba programul, pe de o parte e mai lejer, pe de alta parte mai obositor si cu siguranta mai plictisitor, in anumite momente.
Nu ma intelegeti gresit, faptul ca stau cateva saptamani doar cu fiica mea e minunat, e un copil adorabil si destul de mare acum ca sa pot purta discutii destul de interesante cu ea. Dar totusi, prezenta unui alt adult in casa lipseste. Mai ales cand adultul e sotul meu. Ma simt bine cu el si cand vedem un film impreuna, si cand comentam politica si cand mancam si cand facem cumparaturi si cand spunem bancuri si mai ales seara in pat. E clar, nu? Si in plus e normal sa fie asa. Mi-e dor de el deja si a plecat doar de cateva ore.
Ma streseaza Google Analytics. Cum se foloseste chestia asta? Mi-am facut cont, am facut ceva setari, dar degeaba. Eram si eu curiosa cine si de unde ma viziteaza, voi n-ati fi? Desigur, am Histats si vad si acolo, dar vroiam si Google Analytics. Recunosc ca nu am prea apucat sa studiez despre el, dar nici despre Histats nu am studiat si tot vad statisticci si rezultate. In Google, nimic. Celalalt imi arata de exemplu 14 vizitatori noi intr-o zi, pe Google sunt zero. Mereu zero. Ceva e cu siguranta in neregula acolo. Ori programul e prost, ori eu n-am setat bine. Inclin spre a doua varanta. Ba nu, mint, intr-o zi mi-a aratat un vizitator. Wow.. tare.
Daca cine stie cum functioneza chestioara asta, sa ma invete si pe mine, vaaa rooog. Multumesc anticipat.
In rest, toate bune si frumoase, mai ales eu, haha. Ce gluma de cacao. Nu era tocmai momentul cel mai potrivit sa scriu, tinand cont ca n-am idei, nu?
Ah, azi votare, deci nimic de vazut la TV. Sunt curioasa totusi sa ma uit deseara sa vad cine iese pe primele doua locuri. Complet inutil, dar totusi...
Ok, ma duc ca mai citesc dspre Google Analytics, poate ma luminez. Paaa.
P.S. Mi-a disparut chestioara aia cu "Toateblogurile"... de ce oare? M-au dat afara de acolo?? Am fost sa verific si surpriza, nu pot intra pe site... hummm. Bizar.

0 comentarii: