4.10.10

Sa muncim cu drag si spor...


De multa vreme ma tot intreb... de ce unii oameni muncesc fara oprire? Fie ca muncesc la serviciu - stau peste program pana seara, fie ca muncesc casa - chestii de genul curatenie excesiva toata ziulica... Si apoi mi-am dat seama... si eu eram asa ceva vreme in urma. Si stiu si de ce eram asa: nu aveam altceva mai bun de facut cu timpul meu, altceva de facut care sa ma faca sa ma simt implinita. Munca te face sa te simti implinit, e adevarat, dar doar atunci cand viata ta personala e un dezastru. Doar atunci. In rest... viata personala, iubirea, copii, statul pe o banca in parc, cititul unei carti sau ascultatul de muzica sunt, dupa parerea mea, lucruri mult mai importante si care te implinesc mai mult, mai profund. La ce-mi foloseste sa lucrez 10 ore pe zi, sa castig o gramada de bani, daca nu am cu cine sa-i cheltui si nu am nici timp sa gesesc pe cineva, sau daca am pe cineva care sta singur acasa si ma astepata cum il astepta Penelopa pe Ulise... si cand in final ajung acasa sunt epuizata si adorm cu nasul in farfurie.... Si pe urma ma mir ca dupa 2-3 ani asa... el isi gaseste pe altcineva si ma trimite la plimbare...
Noroc ca m-am trezit la timp, noroc ca nu mai sunt cea care am fost. Noroc ca de la ora 14 freamat sa ajung acasa (de fapt, adevarul tot e ca n-as vrea nicicamd sa plec de acasa), noroc ca am mizerie pe covoare si praful nesters ca sa ma cuibaresc in bratele lui o ora, sa ma joc cu copilul una, sa fac ceva bun de mancare care sa ne bucure pe toti.... si nu mai e timp pentru curatenie, nu am niciodata timp pentru ore suplimentare la birou... Am noroc. N-am bani, dar sunt fericita, si asta conteaza cel mai mult.

P.S. Un bebe e pe cale... Burta mea e fericita.

0 comentarii: