26.5.09

O schimbare e necesara.

De ceva vreme nu ma mai suport. Imi dau seama ca ce am inauntru nu mai este reflectat in afara si asta ma supara. Vreau o schimbare. Trebuie, asa nu se mai poate.
De cate ori ma vad in oglinda am un soc, pentru ca eu nu ma percep asa. Si totusi, oglinda nu minte.. eu asa sunt: grasa, diforma deja, fara pic de sex-appeal. Degeaba toata ingrijirea, degeaba miros frumos, degeaba n-am par pe mine, degeaba ma machiez si incerc sa ma imbrac cat mai frumos posibil, degeaba parul imi sta bine. Totul e degeaba cand ai 90 de kile. Nimeni nu ma vrea in preajma.. stric "poza". Sunt mereu prietena cea inteligenta dar prea grasa sa fie invitata la plaja, sau la plimbare. Chair si sotul meu, care ar trebui sa ma iubeasca, nu cred ca ma iubeste in felul in care am ajuns.
Exista persoane care cred ca aspectul fizic nu conteaza. Ca nu-i important decat ce ai inauntru, ce ai in cap si-n suflet. Bullshit, permite-mi sa-ti spun. Nu e asa. Conteaza TOTUL. Si aspectul conteaza mai mult de 50% pentru a fi apreciat.
In fine.... ceva masuri am luat, incepand de ieri. Acum astept rezultatele.
Desi sunt atee, imi vine sa spun... Doamne ajuta! Pentru ca, daca nici solutia folosita acum nu va functiona (dupa atatea esecuri....), atunci nici Dumnezeu cred ca nu ma mai poate ajuta.
Hai pa....

0 comentarii: